پرسش و پاسخ حقوقی
سوال خود را بپرسید
دستهبندی: سایر دعاوی
2 سوالببخشید میگم این قانون جدید که گفتن برای کسایی که در دوران جنگ سرکار بودن بهشون ایثارگری تعلق میگیره میخام بدونم اکه اون شخص فوت کرده باشع از طریق کانون بازنشتگان نفت همون بازماندگان میتونن برن دنبال کارها یا ایتکه باید وکالت بدن به یک نفر.
رضایی
4 سال پیش
پاسخ
گواهی ورشکستگی آیا برای اعسار از هزینه دادرسی الزام به تعهد استعلام میگیرند اگر ماشین داشته باشند اعسار میدهند؟
علی اکبری
5 سال پیش
پاسخ