وکیل پایه یک دادگستری یحیی رحمتی

نمونه صلح نامه جهت انتقال ملک(آپارتمان) به دیگری

زمان انتشار: 1 سال پیش
نمونه صلح نامه جهت انتقال ملک(آپارتمان) به دیگری

                        «صلح نامه »
طرفین عقد در تاریخ ........ در تهران، دفتر وکالت اینجانب یحیی رحمتی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی به هم رسانده و صلح نامه حاضر را مطابق مواد۱۰و ۷۵۸ تا ۷۶۷ قانون مدنی و با شرایط زیر منعقد نمودند:  
ماده ۱- مشخصات طرفین قرارداد:
۱- مصالح: آقای ………… منجیلی فرزند ……….. دارای کد ملی  …………  متولد ۱۳۶۶٫۰۶٫۲۱  شهرستان رودبار
۲- متصالح: خانم …………… فرزند ……… دارای کد ملی ……….. متولد ۱۳۶۵٫۰۸٫۱۸ تهران 
ماده ۲: موضوع صلح نامه: 
عبارت است از یک واحد آپارتمان مسکونی به مساحت ۸۵٫۲ متر مربع  واقع در شهر تهران به نشانی شهرک ژاندارمری ، خیابان کمالو، خیابان …….. ، پلاک …….، طبقه       واحد          در بخش ثبتی : ۱۰     ناحیه :۱     
با مشخصات ثبتی : پلاک ثبتی …………. فرعی از ……… اصلی   مفروز و مجزی شده از ……… فرعی از اصلی مذکور    قطعه ….. تفکیکی       وضعیت ملک: طلق 
شرح عقد صلح : بدین توضیح که مصالح آقای …….. ……… منجیلی آپارتمان موصوف در بالا را طبق سند ثبتی شماره               که در تاریخ              به نام ایشان منتقل شده است را در ازاء یک شاخه نبات و بلاعوض به خانم ….. ……. خانی به عنوان متصالح صلح نموده و در همان لحظه برگ سند ثبتی ، کلیدهای آپارتمان ، انباری و سایر متعلقات آن را به ایشان تحویل داد. متصالح نیز اظهار نمود آپارتمان و موارد موصوف را از مصالح تحویل گرفته و تصرف نمود.
ماده ۳- سایر شرایط: 
۱- مصالح اذعان و اقرار می نماید بعد از امضای این صلح نامه آپارتمان متعلق به خانم ………….. بوده و هیچ ادعایی نسبت به آن و لوازم داخل آن و متعلقات مربوط به آن ندارد. لذا خود مصالح، وراث ، شرکاء و طلبکارهای او حق دخالت ، تصرف و انتقال آپارتمان را در هیچ زمان نخواهند داشت.
۲- متصالح هر زمانی اراده کند (چه در زمان حیات و چه در زمان ممات مصالح) با ارائه این سند اقدام به انتقال رسمی و ثبتی آپارتمان موصوف به نام خود کرده و احدی اجازه دخالت در آن را نخواهد داشت.
۳- در صورت فوت متصالح آپارتمان موصوف جزء ماترک وی محسوب شده و طبق قانون و شرع بین وراث متصالح تقسیم خواهد شد.
ماده ۴- حل اختلاف: 
این قرارداد جزو عقود لازم بوده در صورت بروز اختلاف فی مابین مصالح و متصالح و وراث آنان در مرحله اول موضوع از طریق داوری و در صورت عدم توفیق در تعیین داور مرضی الطرفین از طریق مراجع قضایی و حقوقی حل و فصل خواهد شد.
این قرارداد در تاریخ   /      / ۱۴۰۱در کمال صحت جسمی و روحی آنان و در حضور شهود امضاء کننده زیردر دفتر وکیل یحیی رحمتی  در سه نسخه منعقد و امضا گردید که هر دو نسخه حکم واحد را دارد.

 

 

 


نظرات 0 نظر